Okej vänner

Nu tar jag tag i bloggandet igen!

Nu är julen över, och snart nyår med, så nu kör jag igång igen! Jag har velat blogga, men har verligen inte haft tid till det. Har umgåts med vänner hela dagarna och kvällarna, och kommit hem sent på natten nästan varje dag. Men nu fick jag lite tid över, så varför inte blogga? :)

Jag har precis tagit en go duch, efter att ha vart och solat med Johanna bebis! Har solat varje dag i tre dagar nu, så har faktiskt fått lite färg, vilket jag är suuuper nöjd över, eftersom att det är nyår i morgon, och det är inte varje dag det är det liksom! ;) Jag har faktiskt fixat det mesta, har en klänning, lösögonfransar, smink, och en go vännina som utbildar sig till frisör, that's awesome right? :)

Nu ska jag torka håret... har fortfarande inte vant mig vid det mörka.. känns som om jag går tillbaka till början av detta året, vilket var kaaaaaos! Menmen.. satsar på blondt i sommar igen! :(
Fick ta en snabb bild, hehe!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0