Mys då

Hej igen :)

Jag har nyss vart uppe hos mormor och morfar med mamma och fikat lite, alltid lika mysigt! Jag som hade tänkt åka till stan och allt idag, men nej jag är för trött för det som vanligt! Satt ju liksom uppe till halv 4 igår och gjorde i princip ingenting, kul liv! ;)

Blev rätt glad när jag såg att jag gått ner 2,5 kg förut med, utan att göra ett piss? Love life sometimes! :) Sedan så pratade jag och Alice igenom det där med träning igår, och båda kom fram till att vi skulle köra sten hårt 2012, är riktigt taggad! ;) Nu ska jag kolla vidare på O.C puss på er!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0