Mange bjuder

Hej! :D

Jag har en extremt rolig lördag när jag sitter hemma helt själv och pluggar.. eller? Nja inte jätte men det var vädligt behövligt just nu faktiskt. Jag skulle egentligen hem till Felicia med resten av gänget, men jag vaknade verkligen inte på rätt sida idag så jag kände bara att jag skulle sabba stämingen om jag gick dit. Blev istället till en början godis och chips med mamma framför tv:n. :) Sedan kände jag att det kanske var dags att gå ut och få lite luft idag iallafall, så jag sms:ade Alice som med satt hemma, och vi bestämde oss för att ta en promenad runt Landvetter. Vi var faktiskt ute och gick/snackade i 1 och en halv timma, riktigt skönt att bara få prata av sig ibland dock var det sjukt kallt ute! :(

Igår blev det en spontan tripp upp till Marcus där vi spenderade kvällen jag johanna och Alice, med lite gott sälskap såklart. Jag hade jätte trevligt, som vanligt med mina tjejer! ;)









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0