Kan inte sluta skratta

Okej, jag vet att jag fick värsta blogg sjukan nu, men jag måste faktiskt lägga upp några extremt roliga bilder på Alice som vi tog hemma hos Simon och Oliver i sommras. Deras hund är nog den största hunden jag någonsin sett. Jag är normalt inte rädd för hundar, men denna hunden är jag livrädd för..






Egentligen är väl bilderna inte så roliga i sig kanske, men det är väl mer våra "fake citat" till dom. Kan ju säga att alice inte alls var speciellt rädd för hunden som man kanske ser?  Dock så var hon ju inte helt normal i skallen heller! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0