Go dag!

Hejhej! :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag faktiskt. Började dagen med att ta 7 bussen tillsammans med Alice in till stan, för att gå till femman där det var 20 procent rabatt i alla affärer. Dock så är ju inte 20 % så speciellt mycket, men det är alltid nått, tyvärr hittade jag inte något särskilt, hittade bara en topp på gina, men det är alltid något! ;)

När vi hade kollat runt lite mötte jag Felix, och vi gick vidare till espresso house och köpte oss varsin varm chocklad, as gott! Sedan tog vi bussen till skolan, där vi idag skulle köra redovisningar hela dagen. Jag var skit nervös, även fast jag knappt skulle prata så mycket, men vi gjorde faktiskt riktigt bra i från oss, bättre än förväntat. Det som var det läskiga var att dom filmade, och fall man skulle göra bort sig, så skulle det alltid finnas kvar på film, men grymma som vi var fixade vi det as bra! ;)

Nu ligger jag i soffan och kollar på top model, snart blir det lite plugg.... På helgen, inte okej!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0