Get your ass back home

Hej! :)

Jag är inte på "blogghumör" idag, därför jag inte orkat engagera mig till att försöka få ihop ett inlägg, men känner att jag får slänga in ett nu iallafall, så ni förstår att jag lever! Skolan idag var precis som skolan igår typ, bara det att jag var så sjukt trött eftersom att jag somnade halv 3 i natt.. men jag får helt enkelt skylla mig själv! ;)

Efter skolan tog jag en sväng om Felicias praktik plats och fick mig en klippning, vilket var riktigt behövligt! Och felicia är ju super duktig, så varför gå och betala massor utav pengar för få sitt hår klippt av någon som inte alls vet hur man vill ha det, nej! Nu ska jag bara se till att få håret super blondt med. ;)

Här kommer en skit mysig låt, den har verkligen satt sig på min hjärna.

Gym class heroes - Ass back home




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0