Fool in love

Varför vill man alltid ha det man inte kan få? Och sen när man kan få det, vill man inte ha det längre? Jag är ett sånt problem barn va, riktigt sjuk i huvudet! ;)

Aja, iallafall, godmiddag på er alla! Jag vaknade dock klockan 1 så det är fortfarande morgon för mig känner jag. Idag har jag nääästan inga planer alls. Kanske blir lite bio mys ikväll, men vi får se, inget riktigt bestämt än. Tänkte gå och ta lite coola bilder på mig sedan, har värsta idéerna haha! Men jag lovar att batteriet på kameran är slut och laddaren är hos mamma så mina planera kommer krossas, men vi får se! :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Rihannas nya album, så jävla grym tjej!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0