Fikis

Hallåhallå! :)
Sitter just nu nere i soffan och väntar på att pojkväns akademien ska börja. Kom hem för ett tag sen, fikade nämligen med Daniella efter skolan, vi har alltid så himla mycket att snacka om, kan dock vara för att vi träffas så sällan nu för tiden, vilket är synd eftersom jag trivs sjukt bra i hennes sällskap, så söt är min lilla vän! Snackade en del om våra arton års firanden, kommer bli så grymt va! :) men nu ska jag kolla på tv, puss och kram!



filipha

jag hoppas du har mig inräknat i ditt 18år firande! ;)

2011-12-06 | 21:49:15 | http://nattstad.se/filiphabellring



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0