Does she love you the way i can?

Hej och hå! :)
Jag vaknade faktiskt precis, kom hem rätt sent igår, så det var skönt att få sova ut idag. Egentligen gjorde jag ingenting speciellt igår, jag och Alice bestämde oss för att kolla på idol, så när klockan var 19.57 bad jag pappa köra mig fort som fan hem till Alice! konstigt nog så hann jag faktiskt! ;) Efter att ha kollat på idol kom Marcus och lite senare Johanna hem till Alice. Vi gjorde la det vi brukar göra, äta onyttiga saker, lyssna på musik och halvt dansa lite, alltid lika trevligt! :) Sedan planerade vi lite vad som skulle hända idag, därför vaknade jag idag ganska taggad!
Även om jag är fett förskyld, har ont i halsen och känner mig helt snurrig. Ingen dans uppvisning för mig i morgon.. men självklart ska jag dit och peppa mina tjejer! :D

Nu ska jag inte babbla så mycket mer, bjuer på en bild på mig efter duschen igår, haha!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0