Dancing

Hejsan! :)

Jag vaknade precis upp i soffan, ovanligt va? Jag som skulle följ med mamma och träna, men stannade hemma för att plugga och så somnade jag istället, bra jobbat matilda! :) Skoldagen idag var lång och seg, så jag orkade inte åka till stan efter som jag bestämde igår. Plus att det regnade när vi slutade så nej, då ville jag bara hem!

Något som var ganska kul idag var dock när Moa och Felix "dansade" till Ukrainas låt "Verka serduchka" trodde jag skulle dö av skratt där ett tag. Jag fick som tur med det på film, så nästa gång jag är ledsen ska jag kolla på den tror jag, haha! ;) Jag har annars inget intressant att berätta faktiskt, i morgon är det sista riktiga skoldagen, så jävla gött! :D

Här kommer låten, så sjukt go verkligen!


Moa

Bästa Matilda <3

2011-12-20 | 20:46:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0