Är jag dum som vill till skolan?

Jag är så trött på att vara hemma nu, vart hemma sen i söndags och inte gjort ett piss verkligen. Jag hatar att jag blir sjuk så himla lätt, mitt imunförsvar är inte helt okej asså! Så jag önskar att jag blir frisk under natten, så jag kan gå till skolan i morgon. (Ja, jag överraskar mig själv ibland med vad jag skriver) ;)

Dock så är jag redan taggad inför helgen, och jag vet inte ens vad jag ska göra, men jag hoppas på att denna helgen blir lika bra som förra! Nu ska jag ladda ner en film och bara mysa, puss på er!

Gullig tjej med pappas stora tröja!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0