Your clothes are making me uncomfortable, please take them of

Hej!

Jag har egentligen inte världens lust att blogga idag, men jag känner mig nästan lite tvingad till det iallafall. För jag måste säga att jag har haft en riktigt bra dag faktiskt! Min klass kanske inte är så dålig ändå. Idag började vi iallafall med lektioner, inte för att vi gjorde någonting på någon av lektionerna, men det kändes skönt att skippa alla "lära känna varandra" lekar och köra igång på riktigt istället! Något negativt med dagen var väl att det började spö regna när jag börjat gå till skolan, och kommit typ halv vägs, så när jag kommer in i skolan ser jag ut som en blöt hund typ, det droppade till och med från mitt annsikte haha! :( Så har väl haft lite smått panik över att se helt förjävlig ut idag..

Nu ska jag kolla klart på bad teacher, kanske skriver mer sen. :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0