You'll think of me

Hejhej! :)
 
Jag vet att jag vart lite tråkig idag, men somsagt så är jag inte helt frisk, och är därför ganska hänging och allmänt seg! Men efter att ha gåttt runt i huset som en zoombie hela morgonen, bestämde jag och Alice att vi skulle åka till stan och ta en fika, så jag piggade upp mig lite, och fixade till mig.. Nu orkar dock ingen av oss åka till stan, så snart ska jag hem till Alice och dricka kaffe! Haha, vuxen varning på oss. ;)

Jätte många började skolan idag, vilket jag med skulle gjort om jag skulle gått på Hulebäck, men nu börjar jag på Måndag istället, vilket känns skönt! Förra året började jag också drygt en vecka efter alla andra, toppen ju! :) Lite tråkigt är det ju eftersom ingen är hemma på dagarna!

Jag idag, tråkig cambild, och stökigt rum - jag vet! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0