You know my name, not my story

Godmorgon, eller Goddag kanske man säger när klockan är över tolv? ;)
 
Idag vaknade jag av världens huvudvärk, så jag fick tyvär ställa in mina planer jag hade för dagen, och tur var väl det, för nu känner jag hur halsontet smyger fram, inte nog med det ligger jag under två täcken och har på mig en stor tjock tröja.. någon börjar bli lite sjuk kanske?  Egentligen skulle jag träffat min kusin vitamin idag, som jag inte träffat på sjukt länge, men antar att vi får ta det någon annan gång. Dansen kör ju igång snart igen, så då lär vi ju träffas iallafall minst 2 gånger i veckan som vanligt! :)

Jag har faktiskt suttit en stund och försökt hitta en ny blogg design, men det finns verkligen ingen som faller mig i smaken, har dock börjat på en ny header, får väl se hur detta slutar. Kika in lite senare och kolla läget! ;)

Min syster och jag på bröllopet i lördags, kolla in hennes blogg här





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0