When the stars go blue

Hej igen! :)

Även denna dagen känns lite bort kastad, eller kanske inte bortkastad direkt, men det har inte hänt något speciellt eller så! Vid halv 3 drog jag mig mot Alice för att prata, senare kom även Johanna och Felicia dit. Vi kollade på "Hur många lingon finns det i världen" mycket mysig och rolig film.. eller så är det bara vi som har riktigt kass humor! ;)

Nu sitter jag i min säng med en stor filt runt mig och dricker te, har laddat ner lite filmer som jag tänkte kolla på, vet dock inte vilken jag ska börja med, antingen "Bad teacher" eller "The nanny diaries" det återstår att se helt enkelt! Imorgon är det skola, börjar 8 men måste ta 7 bussen för att hinna.. (FML!!) Men jag ser ändå lite fram emot det på något sett, vill lära känna min klass faktiskt! :)


Körde på en mys outfit idag, osminkad och uppsatt hår med!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0