We were standing on the top of the world

Hej igen! :)
 
Haft en riktigt mysig dag med Alice i stan, egentligen vet jag inte ritkigt vad vi gjorde, men tiden gick redigt fort iallafall, Jag menar vi åkte in med halv 2 bussen och tog halv 8 bussen hem, vad gjorde vi där i drygt 6 timmar? :)
Vi fick iallafall tag i present åt Felicia, men vi är inte riktigt klara med handladet än, resten fixar vi på fredag eller lördag, hihi! ;)

Nu är jag iallafall hemma och ligger i min säng, kröp ner här med ben&jerry's för en stund sedan, just nu känns det som om jag inte vill röra mig på hela kvällen. Dock så kanske jag tar en sväng förbi Felicia sen, där Johanna också befinner sig, förtillfället ser det ganska mörkt ut för att detta ska ske, men vi får se senare! ;) Något jag hatar är att gå hem till pappa på kvällarna, för det första är det mörkt och långt, men för det andra så stöter jag allt på massa djur påvägen hem! I förrgår fick jag sällskap med en ful liten grävling, och när jag sprungit (för livet) i från den, möter jag ett rådjur som står och blänger på mig! Usch vad jag hatar djur som skrämms! haha :(

Jag har inga bilder från dagen så ni får nöja er med en på mig (ovanligt)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0