Undan för pundarn

Well, godmorgon som alla andra dagar! :)
 
Mina planer för idag var att sola, äta, sola, äta och sola lite till? Men nej, självklart ska det vara dåligt väder! Åh jag blir så trött på det här, funderar starkt på att dra mig ner till mitt älskade solarium, fast nej, den biten får vänta tills i vinter! Halva 9:an och nästan hela förra året (hösten och vintern då) solade jag och Daniella minst 3 gånger i veckan där, och det är ju inte direkt billigt om man ska ha det bästa och sola länge, så efter ett tag fick man faktiskt lägga av med det haha! ;)

Ännu en natt som jag drömt så fruktansvärt mycket, och det är inte det att det är knäppa och orealistiska drömmar, utan det är verkliga drömmar, jag smsade nämligen med en person innan jag somnade, och jag kollade aldrig på vad han svarade på det sista sms:et eftersom att jag somnade, och hela natten har det "kommit upp" olika alltenativ på vad det var han kunde svarat, och nu när jag vaknade trodde jag ju att något av det stämde, men nej då är det ett helt annat svar. Jag blir helt mindfuckad av det här!

Nu ska jag kolla på lite pretty little liars!
Väldigt längesedan.. söta tjejer!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0