True friendship, unlike love, always lasts forever

Godmorgon bloggen!

Jag känner att det är dax för mig att äta lite frukost och gå ut och sola lite faktiskt, man får passa på medans det är bra väder! ;) Min natt har varit en riktig skit natt, jag somnade riktigt orolig och vaknade av en äckligt verklig dröm, så jag hoppas verkligen att min dag blir bättre, dock känner jag mig fortfarande trött, även om jag faktiskt sovit minst 8 timmar inatt, men antar att man blir tröttare av att drömma!

Jaja, senare ska jag iallafall till stan med Alice Felicia och Johanna J! Hörs om en  timma eller två! :)

Nyår med tjejerrna! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0