Time after time

Hej! :D

Förlåt för lite kass uppdatering men jag har faktiskt inte varit hemma sedan jag skrev det senaste inlägget, för efter det igår gick jag och mötte Alice och Felicia och vi gick och handlade på ica eftersom vi skulle grilla hos Fellan lite senare. Detta var dock bara 1 av 4 gånger vi var framme och handlade! Men iallafall så hade vi en super mysig kväll med gott sällskap och go mat! (Kommer bilder på det) Idag har Felicia klippt min syster och Sebbe, medans vi andra kollade på one tree hill.. (Okej, jag var väl den ända som kollade dådå)

Vid 6 tiden ska jag tillbaka till Felicia, Alice och Sebbe skulle nog med dit, och då ska vi grilla ännu mer, mysigt!






Har 143 bilder till, men det tar ju så hilma lång tid att ladda upp kamera bilder, så det får räcka såhär! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0