Stay close, don't go

Godmorgon världen!

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, jag har nog vaknat på fel sida idag, iallafall en riktigt konstig sida!
Jag blev arg för att vi inte hade nått bröd hemma som jag gillade, så jag åt knäckebröd och vatten till frukost, typ "Hej jag heter Matilda, och jag sitter i fängelse" ;) Ikväll blir det dock inget fängelse, för ikväll spelar Oscar Linnros på Liseberg, så jag och tjejerna ska nog dit och checka läget lite!

Jag och Alice skulle egentligen åkt med Mamma, Linn och hennes kompis Hanna till Vrångö idag, men hur kul väder är det då? Kan ju inte vara så rockigt att sitta i en stuga vid havet när det regnar? Nej usch, så vi stannar hemma istället! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, puss!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0