Släpp taget

Hej igen! :)

Jag har verkligen inte gjort ett piss idag, legat i sängen med syster yster och skrattat åt olika videor på youtube bara!
Jag har fortfarande grymt ont i huvudet, men halsen känns faktiskt bättre, vilket är as bra för jag vill verkligen inte bli sjuk nu innan Lördag, har ju sett fram emot denna dagen så grymt länge nu, så inget får gå fel! ;)

Det som egentligen händer på Lördag är att vi ska fira Felicia, alla vi tjejer och killar som brukar umgås, egentligen är det lite som en favorit i repris från förra året, då vi verkligen "had the time of our lives"
Detta året har vi väl planerat lite mer vad vi ska göra, och speciellt vad vi ska ha på oss, Felicia har nämligen bestämt att vi ska ha Rosa/Svart tema, så man får inte ha på sig någon annan färg än somsagt svart och rosa. Jag ser iallafall fram emot det, och det vet jag att resten av gänget också gör. Och tro inte att ni kommer missa det, jag kommer nämligen ha med mig kameran och vara väldigt aktiv med den under hela kvällen! :D

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med lite gottit pappa kom hem med till mig nyss, mums!


Och såhär snygg har jag gått runt och varit hela dagen idag, med pappas tröja och allt, bra att ingen har sett mig!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0