Skol-ångest?

Och så var det min tur.. imorgon börjar jag också skolan precis som alla andra, dock känns det mer nervös för mig än förra året! Förra året hade jag ju ändå Felicia, till och med i samma klass. Detta året har jag ingen, och jag ska gå med dom som är ett år yngre än mig. Jag vet faktiskt inte hur jag ska känna eller tycka om detta.. :S Men jag antar att jag vet det i morgon vid denna tiden!

Iallafall så har jag mamma och pappa vart och kollat på skolan nyss, den låg ganska invecklat så vi får se om jag hittar dit i morgon, får hålla tummarna för mig! :)


Jag och Felicia vid skolstart förra året! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0