One tree hill

Godmorgon! :)
 
Jag är nästan lite stolt över att jag är vaken, med tanke på att jag kanske börjar skolan i morgon! Iförsig trodde jag att jag hade sovit bort hela dagen när jag vaknade, kändes som om klockan var typ 2 eller någon, men nej, då var den bara 9! Idag känner jag mig faktiskt lite bättre med, illamåendet har släppt, dock sitter halsontet kvar, och huvudverken! Så idag är mina planer bara att ringa några samtal, och ligga i sängen och byta mellan One tree hill och Pretty little liars! :)

Tänkte ladda upp lite bilder jag tagit med min kära iphone nu, så det är bara att luta sig tillbaka och njuta! Elleeeer? ;)
De flesta bilderna är tagna i Fredags, när jag och Alice hann med massa grejer!

Alice och Matte i hans studio! :)


Vi käkade upp varsin pizza, hallå eller vad hände där? Hungriga tjejer skulle jag nog säga!


Satt och mös vid sjön innan solen gick ner! ;)


Jag innan firandet av Felicia!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0