Nostalgi morgon

Godmorgon! :)

Egentligen tycker jag att man borde ta vara mer på livet än vad man gör, man borde göra varje dag till något speciellt, för det kommer faktiskt en dag, som inte följs av en morgon.

Jag har legat och tänkt nu en stund sedan jag vaknade, om hur många saker man egentligen tar för givet, iallafall jag! Så nu tänkte jag pga detta förvirrande tillfälle lägga ut några gamla bilder, där jag faktiskt mådde som bäst.


En av de första kvällarna vi tjejer hade tillsammans.






Johanna fyllde 15! ;)




"Morgonrocks dagen i 9:an"







Balen i 9:an! ;)


Vanlig sommar kväll 2010!

Saken är den att just då tänker man inte på hur roligt man egentligen har!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0