Mobil=spärrad

Jag blir så trött på mig själv, jag har alltid haft ett grymt bra minne när det gäller siffror och koder och sånt, men nu tycks det ha lagt av! Så nu är jag mobil lös tills jag hittat min pinkod igen, vilket suger, för ni som känner mig bra vet att jag är helt beroende av min mobil, och nu när jag har iphone så är jag ännu mer beroende, hallå eller, vem blir inte det när man kan kolla facebook 24/7? haha, imorgon kommer bilder från bröllopet, för idag orkar jag inte ladda upp dom! Kom precis hem ifrån Adam, där jag hamnade efter bröllopet! ;) Tog nyss en koll på klockan och såg att den var fyra, kanske dags att sova ändå? Fast först.. ett avsnitt av pretty little liars, like always! :)


Bild från Valborg, klockren dag/kväll/natt/morgon om jag får säga det själv! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0