Long gone and moved on

Godmorgon! :)

Ny dag, ny beskymmer eller ny dag, nya möjligheter?

Idag har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra, det är så himla tråkigt att vädret är kasst nu för tiden, känner typ för att åka till stan eller något liknande, men sedan var det ju det här med pengar. Jag har verkligen inte råd att köpa mer kläder, och varje gång jag åker till stan kommer jag hem med något iallafall, så det känns riktigt onödigt att ens tänka tanken! ;) Egentligen hade jag velat åka till Ullared, eller typ Nelly outleten, något anorlunda för en gångs skull, men antar att jag är den ända som orkar åka dit haha! :)


Hade ju inte vart fel att vara så liten igen!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0