Little bad girl

Hej igen! :)

Nu är jag äntligen hemma.. haha nej jag skojar bara! Jag började ju 10 idag, och slutade 11 så det var inte så farligt alls faktiskt! Jag vet inte vad jag ska tycka riktigt om klassen/skolan än, eftersom vi knappt pratade med varandra idag, utan bara ropades upp och fick lite papper och grejer! (Givetvis var jag inte med på klass listan.. som vanligt) Imorgon ska vi "presentera" varandra och få schema och grejer, så jag antar att jag får återkomma efter det! :)

Nu är jag skit seg (inte konstigt när man gått och spänt sig och vart nervös hela morgonen, och äntligen slappnar av) Plus att jag inte är van att gå upp såhär tidigt. Jag är liksom van att vakna typ nu. Iallafall så tänkte jag sätta på senaste avsnittet av pretty little liars och sedan vila mig lite! Hörs senare, puss!

Lilla jag idag innan skolan!


och efter skolan.. haha, mongo tjej :)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0