Life on mars

Godmorgon alla! :)

Det finns en sak jag stör mig riktigt mycket på, och det är att det alltid är fint väder när man vaknar tidigt på morgonen, jag vaknade först runt 9-10 där någon gång, och då lös solen och det såg jätte fint ut, nu när jag vaknar ca 2 timmar senare så är det molningt så solen knappt kommer fram? Det var precis samma sak igår, och jag tycker det är riktigt störande faktiskt, så nu vet ni det haha! ;)

Idag har jag inga speciella planer, jag ska väl träffa Alice och Felicia antar jag, eftersom vi bor så nära, men mer vet jag inte, men jag återkommer med det senare, nu har jag precis laddat ner dom 3 första avsnitten av pretty little liars säsong 2, så jag ska vänta på att dom laddar klart, sedan blir det mys med frukost i sängen! :)

Jag saknar min lilla bebis! Över 2 år gammal bild ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0