Karma is a bitch

Hej allihoppa! :)

Lite sen uppdatering idag känner jag egentligen, men jag ska faktiskt förklara varför.

Imorse tog jag 7 bussen till skolan, vilket är helt sjukt egentligen, jag måste liksom gå kvart i 7 för att hinna med bussen. Förr brukade jag gå upp vid den tiden! Men iallafall, så har jag haft två jätte långa lektioner idag, plus att jag gått till "Ringön" med klassen eftersom vi ska ha en lektion på Torsdags morgonar (alltså i morgon) där ute! (Det är där bygg eleverna har sina klassrum osv..) Efter att ha haft Service kunskap i 2 timmar, slutade vi äntligen! Då mötte jag upp Alice i stan och vi tog oss vidare till mönlycke, där vi blandannat var på Hulebäck och kollade runt lite, sedan tog vi bussen tillbaka till stan igen för att gå på en Föreläsning om Entrepenörkunskap. Egentligen ville ingen i min klass gå på föreläsningen, men när våran mentor sa att vi fick sovmorgon och började 11 istället för 8 om vi gick på den, blev många helt plötsligt intresserade! ;) Föreläsningen var slut runt 7, så det blev 7 bussen hem för mig. På bussen mötte jag även Embla, riktigt längesedan jag pratade med henne, så det var kul.. Det är riktigt tråkigt att man tappar kontakten med sina gamla vänner från högstadiet när man börjar i olika skolor. Men nu när dansen kör igång igen på Måndag/Torsdag, kommer vi träffas lite oftare iallafall! :)

Nu blev det väldigt mycket text här, men så får det bli idag! Nu ska jag sova, för det har vart en riktigt lång dag för mig idag, och i morgon blir det 7 bussen igen.. mitt liv suger på när jag ska upp ur sängen halv 6.. Godnatt!


Bild på Moa och Freidon, snyggingar!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0