Jag hatar att jag älskar dig

Godmorgon skulle jag vilja säga,jag  känner mig faktiskt ganska nyvaken, även om vi vaknade halv 1 idag!

Denna dagen har verkligen flygit fram, haha och jag och Alice har inte gjort någonting, bara kollat på tv och ätit!
Gårdagen var väl egentligen ganska rolig, slutade kanske inte så jätte bra kanske, men sånt som händer! Vi var iallafall hos Simon med riktigt goa människor, och jag var på riktigt bra humör! Dock stack jag och Alice vid 2 av olika anledningar! ;)

Jag orkar inte blogga mer just nu, mina ögon går verkligen i kors, hörs senare! puss :)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0