Jag får panik på detta!

Jag är fortfarande 3 reserv och skolan börjar i morgon, detta känns ju skit bra.. eller?
Men det var inte det jag undrade över, saken är den att jag inte förstår vad dom menar med "Prövas i mån av plats" på Handel administrations programet. Jag vet att jag sökt dit, men det har aldrig stått med där innan, det var inte förens idag det stod där! Så någon snäll människa där ute, kan ni inte hjälpa en sönder stressad tjej, vad menar dom med det? Svar skulle verkligen uppskattas.. Som ni ser är antagnings poängen lägre än mina.. så jag förstår ingenting!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0