It's you, and it's always gonna be you

Godkväll mina söta vänner!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är sämst på att blogga, men just nu finns det så mycket annat att göra, så jag har inte riktigt tid, men jag försöker, det gör jag verkligen, haha!
Idag har jag somsagt legat och solat mesta dels av dagen, även min syster kom och gjorde mig sällskap ett litet tag, men hon tröttnade lika snabbt igen, tror att jag vant mig vid värmen nu efter turkiet, känns som om solen knappt tar här längre, men det gör den väl antar jag! ;)

Vid 5 åkte jag och Alice in till stan efter många om och men, jag har väl inte vaknat på min bästa sida idag om man säger så, men jag övertalade mig själv att åka med och det gjorde jag rätt i! Hade en mysig dag i stan med Alice Johanna och Felicia, som vanligt! :) Efter stan satte vi oss på Alice balkong och åt mackor och drack oboy, vi snackade om allt mellan himmel och jord, allt från spöken tillm sex! haha ;)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0