I'm so excited

Godmorgon! :)

Inte varje dag jag är uppe vid den här tiden, men som vanligt så ska jag in till stan. Ska fixa det sista till felicias present, sedan ska jag och Alice upp till Matte, där hon ska fortsätta spela in "sin" låt! ;) Så blir en ganska "uppbokad dag" så kommer nog inte hinna blogga så mycket! Men det tar jag igen ikväll eller i morgon!

Igår gjorde jag ju som ni vet absolut ingenting, pappa och linn bara lämnade mig på eftermiddagen och åkte iväg och fiskade kräftor, så jag blev så sur att jag gick och mötte Alice vid 22.00,  dom kan ju drömma om att jag skulle sitta själv hela kvällen!! Iallafall mötte vi Felicia på vägen och gick hem till Alice och åt chips och planerade lite saker inför Lördagen!

Nu ska jag försöka övertala min plattång om att funka, för idag verkar den inte vela samarbeta med mig!


Jag och Linus, kan inte sluta skratta för mig själv när jag ser bilen





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0