I love you like a love song

Min söta rosa klänning från nelly, som jag tänkt ha på mig på fellans födelsedag, men är dock inte säker än!
 
Det jag la märkte till när jag fick den var att det saknades en "sten" på vänster sida, det var lite tråkigt, men vad
ska man förvänta sig när det är rea.. Aja den är mycket finare på i vilket fall! ;)



Igår när jag Felicia Johanna och Alice var i stan, köpte jag denna söta klänningen för 79 kronor, riktigt värt om ni frågar mig!


Sedan fick även Linn vara lite modell för en av klänningarna, eftersom den inte var så fin när man hängde upp det
På bilden är även skorna jag köpte! ;)


Min långklänning från Turkiet får vi inte glömma heller! :)


Nu ska jag fram till Landevi och kolla fotboll, allt för att få komma ut och träffa mina söta vänner,
fotboll är verkligen inte min grej annars! Puss :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0