Hon var den som alltid sprang fram och tillbaka

Okej, ett riktigt inlägg idag då!
Hade inte tänkt blogga så mycket idag, för egnetligen har jag absolut ingenting att skriva om, hela dagen har jag legat i sängen och kollar runt på internet efter allt möjligt, klänningar, böcker, filmer och kollat facebook då! Pappa ringde också och fixade min telefon, så nu är jag iallafall lite glad! :) Ikväll blir det väl att ta det lugnt, ska träffa tjejerna lite senare och snacka, för vi har en del att snacka om känner jag, både Felicia och Alice hade mer eller mindre dramatiska kvällar igår, och jag finns där som trogen lyssnare! ;)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, för såhär kan man ju inte se ut idag
Pappas t-shirt och massa gammalt hårspray i håret från igår, mysigt matilda! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0