Here you come again, just when I'm about to make it work without you.

Hej! :)

Jag måste nog vara Sveriges tröttaste människa, visserligen så somnade jag 3 i natt och skulle upp klockan 6 i morse, inte jätte smart av mig att stanna uppe så länge, men jag kunde verkligen inte somna! Kan ha varit för att jag sov middag i 3 timmar ungefär! Idag har jag vart i skolan igen, började 9 och slutade 1, under den tiden hann vi ha "Speed dating" vilket innebär att man pratar med 1 person i 1 och en halv minut och ställer frågor och sånt, och när tiden är slut byter man till nästa, och så gör man så tills alla har pratat med alla! ;) Det var faktiskt ganska kul, men tog ett tag eftersom vi är 32 personer i min klass! Sedan fick vi schema och så, vet inte vad jag ska tycka om schemat än, antar att det inte är så hemskt, men det kunde ju vart bättre!

Imorgon ska vi på klassresa med alla i handelsprogramet, det vill säga 1-3: or, vi ska till Knarrholmen och sova över där tills på Torsdag.. Det känns ju sådär när man inte känner någon riktigt bra, dock känner jag ju några 2: or, så det löser sig säkert!


Måste bara säga, att byta om till mjukis kläder när man kommer hem från skolan, kan vara det skönaste
någonsin asså! ;)



Josefine

Söt du är!

2011-08-23 | 22:39:57 | http://idajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0