Here we go

Såja, nu är jag äntligen vaken för andra gången idag, vaknade först halv 7 och var jätte pigg? Vad är oddsen för det liksom, speciellt när man heter Matilda wing.. Någon lurt på gång! Men efter att ha legat och kollat igenom hela facebook, plus kollat upp några spännande människor, så somnade jag igen prick klockan 8! ;)

Iallafall, igår träffade jag min söta kusin vid 2 tiden istan, vi gick runt och bara snackade, det är ju "Göteborgs kulturkalas" istan just nu, så det är grymt mycket folk överallt! Vid 3 kom felicia och johanna in, och vi tog en fika på Fröken olsson, i säkert två timmar, mysigt mysigt! Efter det kollade Felicia klänning, och precis när vi funderar på att åka hem, står bussen där, perfekt tajming! :)

När vi väl kom tillbaka till Landvetter (Världens tråkigaste ort) Så gick vi hem till Adam och hade det mysigt, lagade mat (Det vill säga nudlar för 5 spänn på ica) och kollade på fula klipp på youtube, samt kollade lite halvt på olika filmer, haha! Dagen slutade iallafall med att vi kollade på adams träning i 5 minuter, och sedan gick vi hem till Felicia och kollade på Eva och Adam, så söta är dom! Förresten hann jag se en 6 del av filmen jag och min syster skulle kolla på igår, sedan somnade jag.. stört! ;)



Filipha och Felicia!:)


Felicia lagar nudlar, hihi!


Hela gänget! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0