Hej och hå!

Såja, nu var jag hemma, ny duschad och fräsh! Jag och Alice kände oss som världens äckligaste brudar igår, båda hade fett hår, jätte orakde ben och ingen orkade duscha, så denna duschen var riktigt efterlängtad ska jag säga er! ;) Iallafal så sitter jag här och har inget speciellt för mig, ska snart börja fixa mig.. är riktigt taggad! Ibland tycker jag bara att det är kul att fixa sig, och känna sig sådär lite extra uppklädd!

Iallafall slänger jag väl ut ett par bilder innan jag drar mig bort mot Felicia lite senare, så ni får se hur snygg jag blev menar jag! (Jag hoppas alla förstår min ironi i det hela) Nu ska jag dra på mig lite smink, puss på er! :)

Jag i vintras!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0