För nu kommer alla känslorna på en och samma gång

Idag är jag en känslosam person. Jag kom precis på hur mycket jag egentligen saknar, sånt som jag hade och inte längre har. Antar att alla har sånna dagar ibland. Vill inte skriva för mer här, det avslöjar för mycket. Det är inte bra att tänka för mycket, speciellt inte på kvällen, jag har alltid problem med det när jag ska sova. Men visst är det så, det kommer alltid upp så mycket i huvudet på kvällen!
























Egentligen så har inte bilden så mycket att göra med vad jag tänker på, men tycker att den är ganska sann! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0