Babysenorita vs Kissie

Jag måste bara ge min personliga åsikt om vad jag tycker! Och jag tycker verkligen mycket bättre om babysenorita, Hon är sig själv och helt naturlig, äter precis vad hon vill och festar precis hur mycket hon vill, utan att bry sig om vad andra säger,  Dessutom så har hon långt fint natruligt hår. Kissie är eller har inget utav det där, hennes blogg var mycket roligare när hon provicerade, tycker jag iallafall! Nu tycker jag bara att hon är för smal och lever efter andras krav! Jag satt bara och tänkte på detta, och kom fram till att jag ville skriva av mig lite här, haha! Ni får gärna säga vad ni tycker med om ni vill! ;)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0