All the right moves

Godkväll vänner!

Denna dagen har inte varit en av mina favorit dagar precis, om man säger så! För det första vaknar jag med växtverk och resten av dagen har jag varit som en riktig zoombie, och inte nog med det, så har jag ätit pizza två gånger och vräkt i mig massa chocklad och chips.. imorgon blir det hårdträning känner jag! ;)

Men iallafall så har jag ju som vanligt min såkallade "ångest" jag alltid får "dagen efter", Det är nämligen såhär att jag alltid gör massa dumma saker när jag dricker! (Egentligen är dom inte dumma, men det är sånna saker jag aldrig skulle få för mig att göra i normalt sätt) Jag säger och gör saker jag helt enkelt inte borde göra eller säga, menmen gjort är gjort.. eller vad säger ni? :) Jag hade iallafall kul, och det ser man verkligen på bilderna som finns på facebook, jag skrattar hela tiden, jag blir så glad att se mig själv glad! (Haha, konstig tjej)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0