Underbart lov förfan!

Hej era gosse grisar!

Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte haft tid att blogga, jag har haft fullt upp nästan varje dag,
men nu ska jag ta mig lite tid till att skriva hur mina dagar har varit!

Måndag - Solning hela dagen på altanen och senare på kvällen middag med några i från klassen
 + deras vänner eftersom Rebecca har fyllt år,
mycket mysigt måste jag säga, och riktigt go mat.. även om man mådde som man mådde efteråt haha!

Tisdag - Solning hela dagen på altanen, sedan blev det ut för att träffa johanna alex och felicia. Vi satt och mös i solen och tog sedan bussen hem till johanna och kollade på skräckfilm haha! Vid 10 tiden tog vi bussen tillbaka till landvetter för att träffa dom andra tjejerna, och kvällen slutade med fula danser vid hästskon!

Onsdag - Slappade hela dagen, och senare vid halv 8 kom malin hit, så jag och felicia gick och mötte henne, och senare gick vi ner till sjön och frös röven av oss.. Det slutade med att vi gick hem till felicia och åt massa chips och chocklad och somnade till en go film.

Torsdag - Jag felicia och malin vaknade upp vid 11, och satte på en skräckfilm, vi låg och kollade lite halv på den och sedan åt vi en ritkigt go frukost ute på altanen. Sedan gick vi och la oss igen och gick inte upp fören klockan var 6, då duschade vi oss och gjorde sedan i ordning oss och gick ut och träffade lite gott folk. Denna dagen slutade som dagen innan med en film och tre sovande flickor i soffan!

Fredag - Vaknade hyffsat tidigt, åt go frukost och sedan gick jag hem och solade lite, åt lite och duschade lite haha! Nu sitter jag här färdig sminkad i min säng och väntar på att klockan ska bli KVÄLLEN!

Just nu ser jag ut såhär.. men är inte riktigt nöjd, får se hur jag ser
ut innan jag går, pusseli puss!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0