tear drops on my pillow

Suttit och läst igenom min gamla blogg..
Vissa saker saknar jag så det gör ont i hela själen på mig.
Jag menar sånna saker som var så sjukt självklara för mig förut, som inte ens finns längre?
Att väldigt små saker kan bli så stora och sabba allting är fan galet.. Men som jag skrev innan,
man ska inte ångra någonting! För jag tror att allt sker av en anledning. Även om jag man inte fattar det då.

Om 4 dagar är det valborg, det ger la lite minnen det med. 
Mest bra sådana faktiskt!
Vi får se till att denna valborg blir minst lite mysig som förra.

  






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0