Kiss the rain

Hej hopp!
Ganska så grym dag i skolan ändå. För det första så gick jag på alla lektioner, cred till mig!
Sedan för det andra så har jag haft det ganska roligt med Malin och Felicia hela dagen med!
"Hallåååå där din gamle porrfilm" eller "Gapa fan inte" Tror inte det är så många som fattar grejen,
men riktigt kul var det iallafall, kanske kommer upp någon video om ett tag!
Om drygt två timmar ska ja ut och äta med hela familjen efter som jag fyller år i morgon!
Blir en stor flicka då förstår ni.. okej kanske inte men ett år mindre tills man fyller 18 iallafall!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0