Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån, som saknar förmågan att förstå

Hej alla goa!

Just nu sitter jag ute på min balkong och jag har äntligen lyckats sa mig upp ur sängen på riktigt!
Har verkligen legat där hela dagen, menmen det var det värt, för gårdagen var riktigt najs om jag får säga det själv! Så nu sitter jag iallafall här och äter ballerina kakor och dricker cola, samtidigt som jag lyssnar på Melissa horn, mycket mysigt tycker jag allt! Det roliga är ju att jag inte vart ute på hela dagen när jag vet att det har vart skit fint väder.. får lite dåligt samvete när jag tänker på det faktiskt! Vi får hoppas på att det blir lika bra väder i morgon igen, vilket inte är omöjligt!

Nu ska jag fortsätta med mitt softilerande på balkongen på byvägen 41!
puss



Dannieee

Så jävla snyggt armband ;)

2011-04-10 | 19:55:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0