Jag älskar solen

Hej alla skönigar!
Jag måste bara säga att jag älskar vädret, känns ju fan som sommar när det bara är mitten utav april?
Det kan verkligen inte bli mycket bättre nu!
Just nu är det ju lov, och hittills har lovet varit riktigt mysigt! Igår var jag och felicia tillexpempel på jensen och käkade med några från våran klass och deras vänner, mycket gossigt!
Senare träffade vi resten av tjejerna i landvetter och satt och snackade om allt och ingenting vid skolan.. precis som förra sommaren!
Idag ska jag iallafall träffa johanna, resten hänger säkert på senare med.
osminkad och oljig tjej, haha!


din mamma, ehhehehehehhe

du har inte lite olja i ansiktet va? hehehehehehhehe

2011-04-20 | 12:54:09 | http://kokosnötsolja.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0