Idag mår man som man förtjänar!

Hallå!

Jag hade en riktig toppen kväll igår om jag får säga det själv. Alla var glada och helt crazy, sånt jag gillar haha! Tiden gick så himla fort och helt plötsligt var klockan 4, och efter att vi väntat på johannas buss var klockan halv 5.. så kan säga att jag är riktigt trött idag faktiskt! Så idag har jag bara legat ute och solat och socialat mig med mamma och grannarna! Det är ju faktiskt påsk idag, så vi ska grilla och sånt här ikväll med alla grannar och sånt folk. Om jag känner mig rätt komer jag nog äta och sedan sticka vidare.. men vi får se hur det blir!

såhär snygg är jag nu, ny duschad och go!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0