Drops of jupiter

Hej goingar!
Jävla skit dag dag har varit idag, orkar faktiskt inte berätta varför, men blev på ett eller annat sätt utslängd från min lektion och fick sitta utanför i 3 timmar! Tur att Daniella ekvall finns då.
Sedan kom inte buss jäveln och det var innan det blev så fint väder, så stod ute i det molniga och kalla vädret i 1 timma ungefär! Även om det har varit lite jobbigt idag så mår jag faktiskt ovanligt bra, jag mådde inte ens dåligt när jag fick reda på något som för typ en månad sen hade knäckt mig totalt! Men nej, känner mig starkare än någonsin nu hehe! om 20 minuter ska jag dra mig mot bussen och åka och dansa, känner verkligen för det, nu efter en go pizza och så! haha
puss!

mår bättre när jag kollar på denna bilden, så hoppas ni med blir det!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0