Can I be the one that make you sattle down?

Eftersom jag är ledig idag, så har jag faktiskt städat övervåningen.. har bara mitt rum kvar, som är det stökigaste och grisigaste rummet i huset (om man bort ser från Linns rum) det är faktiskt värst! Annars har jag inte gjort ett piss idag, vaknade vid 11 och kollade på 90210 ett tag. Jag har snart kollar klart säsong 2 med, på mindre än en vecka, är det normalt? Nja, tvek! Känner för att träna idag, tryckte nämligen i mig en halv pizza till frukost förut, mår typ illa när jag tänker på det!
Nu ska jag packa ihop mina kläder och andra stuff, för ska till mamma idag.
btw, ja hatar att ha skilda föräldrar!



Mitt fina rum, host!
Och ja min spegel åkte ner från vägen när jag var arg och
smällde i dörren.. så nu är den sönder! Så just nu sitter jag på en pall
och sminkar mig på golvet!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0